Адреса: 20030, Черкаська область, Христинівський район, с. Мала Севастянівка вул. Українська 23А Телефон 93-3-35
Прапор школи Герб школи
Гімн школи
Щоранку у школу спішить дітвора , Бо нове й незнанне пізнать нам пора. Тут друзі веселі, знайомства нові Навіки залишаться в нашім житті.
Приспів Школо, рідна школо, Через твій поріг Вийдем ми на простір Осяйних доріг.
У школі чудово проводимо час , Цікаві уроки навчать життя нас. А після уроків змагання , гуртки- І з радістю всі поспішаєм туди.
Приспів
Берези привітно хитають гілками, І квіти прекрасні, посаджені нами. І де б не були ми , у різні часи , У нашому серці ти , школо , завжди. Приспів
Педагогічний склад закладу.
Працює вчителів—22 Старший вчитель— 1 Спеціаліст вищої категорії—3 Спеціаліст першої категорії— 9 Спеціаліст другої категорії — 5 Спеціаліст — 5
Директор школи Заступник директора з
Заступник директора з
Мельник Світлана Федорівна навчально-виховної роботи
виховної роботи
Радецька Людмила Олександрівна Валюк Лариса Сидорівна
Педагогічний колектив
Пріоритети закладу.
• Розвиток особистості учня, його природних задатків, здатності до самоосвіти • Формування засад здорового способу життя учня, екологічної та правової культури, загальнолюдських цінностей моралі • Створення психологічно-комфортних умов під час навчально-виховного процесу
Проблема школи:
Методична Удосконалення навчально-виховного процессу на основі розвитку самоосвітньої і творчої діяльності вчителів та учнів
Виховна Реалізація концепції громаданського виховання дітей та молоді у національній системі освіти—шлях до виховання свідомого громадянина України на основі особистісно зорієнтованого підходу.
Перспектива розвитку.
Цілі та завдання освітньої діяльності школи є досить різноманітними. Насамперед, школа створює передумови для розвитку індивідуальної особистості, самореалізації, творчості і розкриття її природних задатків. У зв’язку з цим колектив ставить перед собою певні завдання, і теоретичною основою роботи є такі положення: • Демократизація освітнього процесу; • Гуманізація педагогічної діяльності; • Створення умов для розвитку учня під час навчання та поза навчального процесу; В дальшої реалізації методичної проблеми школи «Удосконалення навчально-виховного процесу на основі розвитку самоосвітньої і творчої діяльності учителів та учнів» колектив працюватиме за такими напрямками: • Формування активної життєвої позиції учнів; • Підвищення якості освіти; • Підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового зростання учителів; • Подальше впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально-виховному процесі; • Залучення учителів та учнів до експериментально-дослідницької роботи; • Удосконалення навичок самоосвітньої діяльності учителів та учнів; • Удосконалення форм і методів роботи з обдарованими і здібними учнями; • Створення умов для поліпшення виховання навчання та оздоровлення школярів; • Захист прав дітей, позбавлення батьківського піклування та інших категорійних дітей і здійснення профілактичних заходів з неповнолітніми, схильними до правопорушень. Для реалізації освітніх напрямків діяльності школи необхідно покращити матеріальну базу класних кімнат та школи: • Поновити базу кабінетів фізики, хімії, біології, інформатики та шкільної майстерні; • Замінити вікна; • Побудувати туалет. Завдання, поставлені перед колективом школи, здійснюються в тісній співпраці адміністрації школи, педагогічного та учнівського колективу, батьківського комітету, громадськості села.
|