Адреса
20022,Черкаська область, Христинівський район,
смт. Верхнячка, вул. Шкільна, 2.
Телефон (04745) 94 - 4- 59.
E-mail: school2.ver@mail.ru, schoolver@ukr.net
Сайт школи: http://ver-school2.at.ua/
Емблема школи
Історія школи
Верхняцька загальноосвітня школа І-Ш ступенів №2 веде свій "родовід" від двокласної церковно-приходської, що була відкрита в 1853 році. Учителем 2 класу був місцевий священик Матвій Горянський, а учителем 1 класу його дружина Серафима Горянська.
З 1902 року школа стала земською. Навчання проводилось російською мовою.
З 1919 року школа стала початковою 4-класною. Навчання проводилось на українській мові.
3 1927 року школа стала фабрично-заводською семирічною (ФЗС) Першим директором ФЗС буз Гречко В.К. Перший випуск буз у І934 році.
В 1937 році школу реорганізовано з середню десятирічну.
У 1964 році за рахунок коштів цукрового заводу було побудоване нове типове приміщення школи на 320 місць. З 1 вересня 1964 року школа називалась "Верхняцька середня загальноосвітня трудова політехнічна школа".
Назву « Загально¬освітня школа І-ІІІ ступенів №2 смт. Верхнячка» школа одержала за рішенням Христинівської районної ради народних депутатів 4 червня 1991 року.
Верхняцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 утворилась шляхом реорганізації із загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 смт. Верхнячка за рішенням Христинівської районної ради від 23. 07. 2004 року №14-6/19 „ Про реорганізацію загальноосвітніх шкіл району ”.
Вся навчально-виховна робота школи здійснюється згідно зі Статутом, який зареєстрований у Христинівській районній державній адміністрації реєстраційний № Ю-009 від 12.02.2003 року та ліцензією, виданою управлінням освіти Черкаської обласної державної адміністрації (серія ЗОД - II № 240367 від 11 липня І996 року протокол № 2 реєстраційний № 357 від 25.05 І998 р.) на право провадження освітньої діяльності за рівнем, повної загальної середньої освіти.
Методична проблема школи: Організація ефективних форм роботи з педпрацівниками спрямованих на підвищення результативності навчально-виховного процесу
Виховна проблема школи: Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу.
ПРІОРИТЕТИ ЗАКЛАДУ
Вивчення та впровадження в навчально- виховний процес ідей педагогічної спадщини О. А. Захаренка.
Волонтерська робота.
Впровадження в навчально- виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій.
Робота з обдарованими дітьми.
Допрофільна підготовка та профільне навчання.
Профорієнтаційна робота.
Спортивна робота.
Просвітницька робота, щодо здорового способу життя дітей та підлітків
ПЕРСПЕКТИВА РОЗВИТКУ
Удосконалення і модернізація матеріальної бази.
Впровадження у навчально - виховний процес інформаційно - комунікаційних технологій.
Поступове впровадження дистанційного навчання.
Комп’ютеризація організаційної роботи, управління, навчального процесу.
Розвиток особистості учня й учителя, гуманізація і технологізація цього процесу.
Використання особистісно орієнтованих методів навчання.
Вдосконалення системи шкільного самоврядування.
Вивчення національних традиції і світового досвіду.
Сприяння становленню, розвитку та вихованню в дитині шляхетної людини через розкриття особистісних рис.
Вивчення, аналіз і задовольняння запитів й потреб учнів щодо вибору профілів навчання у старшій школі.
Тісний зв’язок учнів, батьків, громадськості, учителів та керівництва школи.
Широкі і значущі зв'язки із вищими навчальними закладами (прямі договори, стажування, практика, обмін, перепідготовка).
|