|
Наше опитування |
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 132 Показано матеріалів: 21-30 |
|
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 13 14 » |
Христинівська районна державна адміністрація Відділ освіти Мережа
У 50 навчальних закладах Христинівського району
надаються освітні послуги для 5026 дітей. У тому числі:
ДНЗ – 26, вихованців – 1543, відсоток охоплення – 82
(обл. – 75,4).
ЗНЗ – 24, учнів 3483.
ПНЗ – 4, вихованців 1248, відсоток охоплення – 35,8
(обл. – 31) .
Кадри
Навчально-виховний процес забезпечують 721 педагогічні
працівники. |
Н.В.Мельник,
заступник з виховної роботи
В Орадівській школі, що знаходиться в Христинівському
районі Черкаської області викладає хімію Строга Галина Дементіївна. Коли зустрічаю її, постійно шкодую,що не
народилась поетом чи художником. Така прекрасна Жінка, така чудова Людина,
такий великий Педагог гідна, щоб образ її уславили в віках. Довго думала, як
розповісти про неї. На щастя, нещодавно
мені на очі потрапив вірш. Я навіть не знайшла ім’я його автора, та він був би
гордий за те, що я використала його твір, щоб розповісти про такого Вчителя.
|
Осередки шкільництва
У другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Активну
діяльність у галузі освіти розгорнули земства. Вони будували і утримували на
свої кошти школи,формували шкільну мережу для впровадження загального
початкового навчання. Земські школи краще, ніж інші, відповідали проблемам часу
та сприяли собистісному розвитку учнів. Через земства українське громадянство
прагнуло прискорити шкільні реформи, впливати на освітню політику влади.
Реакцією прогресивних сил на низький рівень
писемності населення стало відкриття в Києві 1859 р. Недільних шкіл
длядорослих. Ініціатори цієї справи – студенти Київського університету, зокрема
Михайло Драгоманов.
Свідомі представники Українського суспільства
відкривали і утримували школи за свій кошт. Однією з кращих приватних гімназій
вважалася колегія Павла Галагана, заснована в Києві в 1871 р. До колегії, яка
складалася зі старших класів , приймали здібних юнаків різних станів. У колегії
було створено необхідні умови для навчання і всебічного розвитку учнів. Вихованці колегії офіційно вивчали
український фольклор. |
СТАНОВЛЕННЯ МОДЕРНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ, ПЕРІОД
ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В УКРАЇНІ
Цей період охоплює все
ХІХ ст. і завершується 1905 роком. У ХІХ столітті територія України була поділена
між двома імперіями: Австро-Угорщиною та Росією, що вплинуло і на розвиток
культури, шкільництва, педагогічної думки. Проте основні чинники, формували педагогічну
думку, пов’язані не з політикою, а з типом мислення, їх національною
ідентифікацією, само ідентифікацією, світоглядом.
На російській території
України шкільна освіта розбудовувалась, керуючись Валуєвським циркуляром (1863
р.) та Ємським указом(1876 р.), які обмежували викладання українською мовою, що
спричинило занепад української культури. В умовах духовного самодержавного
терору національне шкільництво розвивалось завдяки ініціативам і самовідданій
праці свідомої інтелігенції, яка створювала просвітницькі асоціації – братства.
Програмними вимогами однією з таких асоціацій – української студентської
організації «Братство Тарасівців» - було проголошено загальну безплатну й
обов’язкову школу та культуру нації. |
Війна по своїй суті – явище жахливе і кровопролитне. У всі часи поле брані
забирало найсвітліші уми, на алтар боротьби кидались найкращі людські і
економічні ресурси. Людство постійно накопичує запаси зброї, нині вони
настільки великі, що кожну людину від мала до велика, можна знищити десятки
разів, а достатньо ж всього один раз.
Друга світова війна по своїх масштабах, кількості учасників, задіяної техніки, її наукового
потенціалу набрала досі не перевершених обсягів. Ця війна стала важким
випробуванням для всього цивілізованого людства. Протягом чотирьох років спільно з іншими
народами вів виснажливу боротьбу за свободу та незалежність рідної землі
і великий український народ. |
СЛАВНИЙ ШЛЯХ ВЕТЕРАНА
В житті є події і люди, які полишають в нашій пам’яті глибокий слід. До них, насамперед, можна віднести Велику Вітчизняну війну і чи не найтиповішого її учасника, нашого земляка Івана Андроновича Нещадима. Про нього варто мовити тепле, вдячне слово.
Часто зринають в його пам’яті спогади про своїх побратимів, з якими разом дивилися смерті у вічі і з якими доля розвела уже назавжди. Згадує молодість свою, пропахлу порохом і димом , згадує як стогнала рідна земля , як рятували її, як вижили і вистояли. Бо таке забути не можна . Ніколи. До кінця днів своїх.
Також, як і в кожної людини, знайдеться у спогадах найсвітліше. Для Івана Андроновича такими незабутніми та дорогими залишилися 35 років праці учителем і директором шкільних закладів. Саме за плідну працю на освітянській ниві нагороджений Знаком «Відмінник народної освіти України». |
Мироненко Микола Михайлович, випускник Христинівської СШ №2 1970 року, механік радгоспу
«Дубінка»
Напевно всі люди люблять історію, адже це
легенди і міфи, двірцеві перевороти і грізні постаті князів, царів і
імператорів, війни і революції…
У п’ятому класі в нас почав
викладати історію Сівак Семен Мусійович. Людина з добрим серцем і глибокими
знаннями зі свого предмету. Саме завдяки йому ми заглибились в
такий чудовий світ історії. Найбільше пам’ятаю уроки з історії Давньої Греції. |
Адреса 20041, Черкаська область, Христинівський район, с. Сичівка, вул. Галети І
Телефон 96-3-47
|
Адреса: с. Синиця Христинівського
району, вул. Леніна, 65
Телефон: 99-3-40
Директор: Білан Наталія Вікторівна |
|
|
Матеріали зібрав і підготував Богдан Миколайович Калиндрузь © 2024 |
|
| |